حریم َشخصی

حریم َشخصی

حریم َشخصی

حریم َشخصی

حریم َشخصی

حریم َشخصی

پــــــــــــــــــــوتک خفنه ولی ضرر نداره ! واس خودش امامه ولی حرم نداره !
6 تیر 70 !

Zeta 100%
درود.
تلگرام : putaak@
اینستاگرام: P.Putak
سایت رسمی پوریا پوتک : www.PooriaPutak.com

بایگانی
آخرین مطالب

یه سری توضیحات پست ثابت

سلام دوستان امدید وارم حالتون خوب باشه و دنیاتون به کام !:)


یه سری حرفاس درمورد بلاگم

1.سعی کنید نظر بذارید من همه نظر ها رو جواب میدم ولی نه تبلیغاتو

2.اکثرا پستای بلاگ خودمو خودم مینویسم و برای سرگریمو یکم راحت شدن یاهمون درد دل

من تو زندگیم مشکلات زیادی داشتم ولی خوب..

3.من سعی میکنم موزیک های دیسس لاو و اهنگ های ک از نظر خودم خوبه رو بهتون معرفی کنم

4.من برا همه تون احترام میذارم هرکس عقیده خودشو داره ...

5.اگه جز حریم شخصیا نیستی ! بهتره نباشی !

بسته دیگه نه من حوصله برای نوشتن دارم نه شما حوصله برا خوندن اینجا وبلاگ منه

دنیای تنهایی  غم شایدم خنده موزیک

یه جورایی زندگی منه

راستی من

امیررضا 17 از قایم شهر :*

به امید دیدار

  • amir reza

نظرات  (۲)

سلام      من  یه  فری استیل ازپوریاپوتک دیدم    اسمشونمیدونم   اما دوس دخترش هم کنارش نشسته    یه تیکشم    خارجی میخونه      واقعاازتون ممنون میشم اگه اونوقراربدین
کانال پوریا پوتک در تلگرام میخوام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی