حریم َشخصی

حریم َشخصی

حریم َشخصی

حریم َشخصی

حریم َشخصی

حریم َشخصی

پــــــــــــــــــــوتک خفنه ولی ضرر نداره ! واس خودش امامه ولی حرم نداره !
6 تیر 70 !

Zeta 100%
درود.
تلگرام : putaak@
اینستاگرام: P.Putak
سایت رسمی پوریا پوتک : www.PooriaPutak.com

بایگانی
آخرین مطالب

دلتنگی

خیلی
    سخته
             یکیو
                به اندازه ی
                         وجودت
                              دوست
                                داشته
                               باشی
                                بعدش
                             با تمام
                          توانت
                  بخوای
      فراموشش
کنی    .....

نظرات  (۱)

اولش سعی میکنیم فراموشش کنی ولی بعد اگه بخواد بر گرده هم یادت نمیاد کی بوده.

دنیای عجیبیه !!

من خودم با یه شخصی تو رابطه بودم و تا به خودم اومدم دیدم که آنقدر وابسته شدم بس که نباشه من نابودم .

و همین هم شد.

نابود شدم ؛ یک روز تمام مثل یک بچه ۴ ساله گریه کردم و بعدش ...

هیچ حسی به هیچ کس نداشتم و اون روز بود که احساساتم کشته شد 

الان نمی خندم ، گریه نمی کنم ، حتی دیگه انگیزه ای هم ندارم ...

مشکل من این بود که همه چون فک میکردم من پسرم پس دیگه از یه سنی به بعد هیچ ملایمتی از هیچ کس ندیدم ...

فقط خودم بودم و خودمو یه هندزفری ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی